Мишел Фуйе, изпълнителен директор на БНП Париба Лични Финанси, България, за компанията и новите ѝ продукти и услуги:
Компанията скоро въведе нова информационна система, която ще осигури достъп на клиентите до нови услуги и продукти. Разкажете повече за нея?
Стартът на новата система за обслужване на клиенти мина наистина перфектно! Екипът ни свърши страхотна работа и бих искал да използвам възможността да им благодаря за усилията и изключителния резултат. Внедряването на системата премина гладко и не възпрепятства по никакъв начин нормалните работни процеси. Това е впечатляващо, особено като се има предвид, че последното такова събитие в рамките на групата БНП Париба Лични Финанси беше преди 13 години в Тайван и беше сериозно предизвикателство.
Този проект е значителна инвестиция, част от нашата дългосрочна стратегия в България. Освен това е и един от най-важните проекти в областта на информационните технологии в рамките на Групата, който ни дава стабилна основа за следващите 10 години.
Какви са ползите за клиентите и търговските партньори от новата система?
Новата система ще предостави както на клиентите, така и на търговските ни партньори нови услуги. Тя ще подобри потребителското изживяване и ще подпомогне развитието на бизнеса на партньорите. Такава система работи в 30 страни, в които БНП Париба Лични Финанси развива дейност и над 27 млн. клиенти се възползват от предимствата ѝ.
Как се представят автокредитите, които предлага компанията?
Мога да кажа, че автокредитите ни „Нова” и „3+” се развиват много добре. Неотдавна отчетохме 2000-я отпуснат потребителски заем за закупуването на автомобил. Екипът ни също се справя много добре и до момента сме сключили партньорства с над 100 търговци на автомобили в цялата страна. Бих искал да уточня, че финансирането на покупката на коли е един от основните бизнеси за BNP Paribas Personal Finance във всички страни, в които оперира Групата, и ние ще продължим да развиваме този сегмент в България.
Защо решихте да предложите кредит за обединение на задължения?
Нашата мисия е да предлагаме удобни и лесни за ползване от клиентите финансови решения. Ето защо създадохме кредит за обединение на задължения – за да помогнем на хората да оптимизират разходите си, като плащат по-малък брой месечни вноски и по-малко такси към различни финансови институции, както и да им дадем свободата сами да изберат най-удобната за тях падежна дата, според превода на заплатата им.
Какви са плановете за развитие на компанията?
Бих обобщил плановете на компанията с една дума - "Растеж". Да, ние сме един от лидерите на пазара на потребителско кредитиране в България, но сме много амбициозни и ще продължим да развиваме своите продукти и услуги. Мога да споделя, че съвсем скоро ще стартираме нещо ново и така ще предложим на българите още една възможност за реализацията на техните планове.
Оптимист съм, че компанията ще продължи да расте. Основните причини за това са добрите партньорства, които сме изградили, и страхотният екип на БНП Париба Лични Финанси, България.