За всяка компания е важно да знае какво е мнението на клиентите й за нея – удовлетворени ли са от съвместната им работа, биха ли ги препоръчали на приятелите си и как изглежда компанията в техните очи.
Отговорите на тези въпроси са важни, за да сме сигурни, че партньорството, което изграждаме с тях се крепи на взаимно доверие и отговаряме на техните очаквания и потребности по най-добрия начин.
Ето защо всяка година провеждаме редица проучвания, с които се допитваме до нашите клиенти – настоящи и бивши, ползватели на нашите продукти.
В последното проучване изследвахме 1 000 души – представителна извадка за клиентския ни портфейл. За поредна година резултатите са показателни за това, че се движим в правилната посока.
Какво казват клиентите за нас?
Близо 60% от потребителите са напълно удовлетворени от услугите на компанията, а всеки втори е категоричен в намерението си да ползва наш продукт отново.
От проучването разбрахме колко е важно за хората да получат нужната им информация бързо и коректно, без да се налага да чакат. Именно това ги кара да се чувстват изключително доволни от обслужването на нашите представители както в магазините на наши партньори, така и в офисите ни.
Друго важно условие за клиента е процедурата за кандидатсване да бъде лесна и ясна, а документите разбираеми. Усилията ни на отговорен финансов партньор в тази посока се оценяват високо. Това ни стимулира да продължаваме да развиваме продуктите и услугите си, за да отговорим на техните променящи се нужди.
100% е удовлетвореността от обслужването в представителните ни офиси, като почти 90% са дали максималната възможна оценка.
Връзката с клиентите ни е друг елемент, който изследваме в проучванията си, а резултатите показват, че сме успели да изградим силна емоционална връзка с тях. Показателни за това са твърденията, че клиентите ни приемат като приятел и доверен партньор - приятел, който им помага да реализират плановете си бързо и при прозрачни условия и партньор, който им дава полезни съвети за управление на личните финанси.
Ние се стремим да поддържаме тази връзка и след като човек е усвоил или изплатил кредита си. Информираме потребителите за промоционални предложения по различни канали като писма, SMS и електронна поща, което също е оценено високо от тях в проучването.
Гордеем се, че в България резултатите от проучването, което е проведено едновременно в 12 страни по обща методология, са сред най-високите. Това означава, че сме успели да разработим продукти и услуги, които покриват очакванията на потребителите и, че отговорното кредитиране е пътят за изграждане на силна връзка между компания и клиент.