За клиентите на ПБ Лични финанси продължава да е на разположение националният телефон за връзка 0700 11 811, на който всеки работен ден от 9 до 18 часа са на разположение нашите експерти.
От този месец настъпва промяна относно избора на опции от автоматичното меню, като след съобщението, което ще чуете за свързване с Пощенска банка, от която е част и ПБ Лични финанси, можете да изберете от следното меню:
- За да заявите кредит или кредитна карта, изберете 1
- За да блокирате своята банкова карта (тази опция е достъпна денонощно) или достъп до дигитални канали – натиснете 2
- За услугата интернет и мобилно банкиране, натиснете 3.
- За информация относно банкови продукти е чрез избор на номер 4.
- За въпроси, свързани с мобилен портфейл, One Wallet, apple pay – натиснете 5
Ако имате нужда от финансиране, то може да изберете опция 1 и нашите консултанти ще предложат подходящ продукт на ПБ Лични финанси.
В случай на необходима информация по текущите кредитни продукти на ПБ Лични финанси, изберете опция 4 и наш представител ще отговори подробно на въпросите.
Денонощно остават достъпни на сайта ни секцията с въпроси и отговори, както и възможността за заявка на кредит лесно и удобно онлайн.
ПБ Лични финанси винаги се е ангажирала да предостави най-високо ниво на обслужване, за да отговори на вашите нужди. Вашето удовлетворение е наш приоритет и работим непрекъснато за подобряване на услугите ни.