Въпроси и отговори
Кредитни карти
Свържи се с нас на телефон 0700 11 811 от 9:00 до 18:00 ч. в работен ден. Ние ще ти съдействаме за отблокиране на картата. В случай, че си забравил твоя ПИН код, ще ти бъде преиздаден нов.
Можеш да се свържеш с нас в работно време на 0700 11 811, за да направим необходимото да бъде преиздаден.
Възможно е да си използвал целия кредитен лимит в картата и това да е причината да не можеш да я ползваш. В случай, че имаш разполагаем лимит, тогава може картата ти да е блокирана. Обади ни се на телефон 0700 11 811 за повече информация.
Можеш да използваш твоята кредитна карта MasterCard за теглене на пари от банкомат, покупки в интернет и в обекти с наличен ПОС терминал. Също така ще имаш възможност да превеждаш суми директно и без такса от твоя наличен лимит по личната ти разплащателна сметка. Можеш и да пазаруваш, като разсрочиш стойността на желаната от теб стока на равни месечни вноски в рамките на кредитния ти лимит и много други.
Задължението произтича от използването на картата. Затова всеки месец, в който теглиш пари или плащаш с нея, ще имаш дължима вноска за сумите с изтекъл гратисен период. За да получиш подробна информация по плащанията ти, можеш да се свържеш с нас на 0700 11 811 или да провериш в нашия сайт през чатбота ни на https://www.pbpf.bg/chat