Все повече хора купуват стоки на изплащане, а броят на търговците, които предлагат такава опция непрекъснато расте. Ето защо.
Ръст на продажбите без допълнителен риск
Предлагането на възможност за покупка на изплащане е огромно удобство за клиентите, които могат да закупят желана техника, обзавеждане или други стоки бързо и лесно. Това води до ръст на посетителите в магазините. Според данните на БНП Париба Лични Финанси, опцията за покупка на стоки на изплащане увеличава продажбите средно с 25%.
Добрата новина е, че това е без какъвто и да е риск за бизнеса на търговеца. Рискът се поема от финансовата институция, която осигурява финансирането. Тя преценява дали да отпусне кредит или не и след това дейността по управлението и събирането му е изцяло нейна. От търговеца се иска единствено да осигури стоката, която клиентът е харесал.
Как да изберете финансова институция?
В бизнеса най-важно е доверието и затова компанията, която осигурява финансирането трябва да е сигурен и надежден партньор. Само така съвместният ви бизнес може да расте и в крайна сметка всички да са доволни от резултата. За търговеца това означава повече продажби, а за финансовата институция – повече доволни и лоялни клиенти, които биха ѝ се доверили и при следваща покупка.
Друго важно условие е компанията да разполага с обучени консултанти, които да помагат както на клиентите, така и на служителите на търговеца. Например, БНП Париба Лични Финанси има представители в много точки в страната, които са на разположение ежедневно за консултация и съдействие.
Клиентите и бизнесът търсят бързина…
За клиента най-важно е да може да получи избраната стока бързо и да не губи време за попълване на документи, изчакване на одобрение и усвояване. Ето защо е важно финансиращата компания да предлага бърз отговор по молбите за кредит, както и да улеснява клиентите и търговците в подаването на заявките. БНП Париба Лични Финанси предлага такъв подход, като за целта на търговците не им е необходима никаква допълнителна инвестиция, освен една стандартна компютърна конфигурация и достъп до интернет.
… и удобни онлайн магазини
Както каза футуристът д-р Патрик Диксън при гостуването си в България по покана на БНП Париба Лични Финанси - имаме 5 минути да спечелим клиента. Това означава, че онлайн магазинът на търговеца трябва да предоставя удобство не само при избор на стока, но и при кандидатстване за кредит за покупка на изплащане.
БНП Париба Лични Финанси, подкрепя бизнеса на своите партньори, предоставяйки им приложение за продажби на кредит онлайн по бърз и ефективен начин. Също така предлага маркетингови активности, атрактивни промоционални оферти и програма за лоялни клиенти. И това не е всичко. Ако искате да научите повече, заявете своето желание да станете наш търговски партньор.