Все повече хората пазаруват през мобилните си устройства. На какво се дължи тази тенденция и как търговците да се възползват от нея?
Представяме ти някои наистина успешни функционалности, които влияят положително върху продажбите:
Бонус точки и награди
Използването на бонус точки и награди е стратегия, която е приложима както в офлайн така и в онлайн магазините с цел увеличаване на продажбите. Оказва се, че мобилните приложения са много добра възможност тази стратегия да бъде приложена онлайн за стимулиране на потребителите да пазаруват във физическия магазин на търговеца. Това става като в зависимост от покупката си, клиентът получава бонус точки директно на приложението си. Точки, които може да използва за по-изгодни покупки.
Едни от най- успешните ритейл приложения са в сферата на козметиката и грижата за красотата. Те предлагат на клиентите си истинска емоция докато пазаруват, оставяйки у тях усещането за забавление. Всеки потребител, който има инсталирано приложението пръв получава достъп до всички промоции в офлайн магазина и възможност директно да поръчва и пазарува от него. Може да избира доставка до дома или да вземе поръчката си от най-удобния обект на търговеца.
Най-добрата оферта
Приложенията, които се изпращат на потребителите за най-добрата оферта от близкия до тях магазин са мобилни апове, които насърчават офлайн пазаруването. Те предоставят на потребителите информация с всички оферти и текущи промоции в магазините около тяхното моментно разположение. В тях има вграден локатор, който бързо и лесно ги насочва до най-близкия обект на търговеца.
Лекота на използване
Най-голямото преимущество на мобилните приложения е лекотата на използване, предоставена чрез удобните функции. Пример за това са апликациите за хранителните магазини, които предлагат на потребителите си удобство и лесни за употреба функции. Приложението включва баркод скенер и търсачка в магазина. Функцията за пазаруване също дава възможност за покупка от най-близкия магазин или доставка до вкъщи.
Пред бизнеса се откриват нови хоризонти за по-ефективни продажби, благодарение на новите технологии. Мобилните приложения не само променят пазаруването такова, каквото го познаваме, но и допринасят за по-доброто клиентско изживяване.