Потребителското поведение и нагласи диктуват пазара, а бизнесът трябва да ги следи много внимателно, за да е успешен.
Първите, които разберат и използват най-популярните инструменти в онлайн маркетинга ще имат преимущество пред конкуренцията.
Ето и 3 тенденции, на които бизнесът да обърне внимание през 2016 година:
Видео рекламите ще са на фокус.
Този формат със сигурност не е нещо ново за социални платформи като YouTube и Facebook, които отдавна предоставят подобна възможност за реклама. Новото през 2016 е, че Google най-накрая ще се присъедини към конкурентите си и ще започне да предлага SERP видео рекламни материали. Това означава, че при търсене, на потребителите ще им се показват и видео реклами.
Инвазия на приложенията.
Все повече търговци в България се стремят да присъстват в онлайн пространството по най-добрия начин. Всички знаем, че отлично оптимизираните мобилни сайтове дават страхотни резултати, но тенденциите са те да бъдат изместени от приложенията, които са много по-интуитивни и удобни. Според анализаторите 2016 ще бъде ключова година, в която бизнесът ще започне да осъзнава предимствата на мобилните приложения.
Мобилният трафик ще доминира.
Google обяви, че през 2015 година за първи път трафикът от мобилни устройства е бил по-голям от този на настолните компютри. Освен това, „Търсачката“ промени така алгоритъма си, че сайтовете, които нямат мобилна версия, няма да могат да се класират. Ето защо за търговците е добре да се уверят, че бизнесът им е в крак с най-новите изисквания и тенденции в дигитализацията.
Вижте още: Мобилните приложения, които променят ритейл бизнеса