- 1. Защо „Юробанк България“ АД /по-нататък за краткост „Пощенска банка“/ и БНП Париба Лични Финанси се обединяват?
Споразумението за придобиването на БНП Париба Лични Финанси от Пощенска банка е част от стратегията за развитие на двете банки и международните групи, от които те са част.
С придобиването на БНП Париба Лични Финанси, Пощенска банка затвърждава позициите си на водеща институция за българския банков пазар и ще има възможност да предостави на клиентите на двете компании по-широка гама от продукти и услуги, по-добро качество и повече възможности да се възползват от последните иновации на финансовите пазари.
След сливането БНП Париба Лични Финанси ще работи на пазара под нова търговска марка и име – ПБ Лични Финанси, част от Пощенска банка (на английски Postbank Personal Finance).
- 2. Това, че Пощенска банка придобива БНП Париба Лични Финанси, променя ли нещо за мен като клиент на БНП Париба Лични Финанси?
Няма да има промени в условията на продуктите и услугите, които ползвате като клиент на БНП Париба Лични Финанси.
Няма промяна и в контактите, които използвате досега.
Няма промени и в начините за плащане на вноски.
След придобиването офисите на БНП Париба Лични Финанси ще продължат да работят както досега и ще бъдат обозначени с новата марка ПБ Лични Финанси, част от Пощенска банка.
Актуална информация относно обединението на двете банки ще бъде достъпна на сайта на компанията и ще получавате чрез лични съобщения на предоставените от Вас контакти на БНП Париба Лични Финанси.
С прехвърлянето на бизнеса на БНП Париба Лични Финанси към Пощенска банка, компанията ще стане самостоятелна бизнес структура в рамките на „Юробанк България“ АД и част от групата на Eurobank Ergasias S.A. (Юробанк Ергасиас С.А.).
- 3. Къде мога да получа информация относно сливането?
Актуална информация относно обединението на двете банки ще бъде достъпна на сайтовете на двете институции, както и ще получавате чрез лични съобщения на предоставените от Вас контакти на БНП Париба Лични Финанси
• публикации на сайтовете на двете банки в интернет:
- www.postbank.bg
- www.pbpf.bg
• В лична комуникация на предоставените от вас данни за контакт (електронна поща и мобилен телефонен номер) или
• контакт с експертите в Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка на телефон 070012002
• контакт с експертите в центъра за обслужване на клиенти на БНП Париба Лични финанси на телефон 070011811.
- 4. БНП Париба Лични Финанси ще престане ли да съществува?
БНП Париба Лични Финанси ще продължи да съществува и да функционира като самостоятелна бизнес структура в рамките на Пощенска банка.
- 5. Какво трябва да знам за Пощенска банка, достатъчно стабилна и сигурна ли е тя на пазара?
Пощенска банка присъства в България вече 31 години и е сред лидерите на банковия пазар.
Тя e сред лидерите на българския пазар по размер на отпуснати кредити и привлечени депозити, и предлага отлично обслужване и пълна гама банкови услуги. Банката има водеща роля в нововъведенията и формирането на тенденциите във финансовия сектор в България през последните години.
Пощенска банка заема стратегическо място в банкирането на дребно и корпоративното банкиране в България. Банката е част от европейска банкова група с международни институционални и частни акционери и притежава активи в размер на 58 млрд. евро и над 13 хиляди служители.
- 6. Ще мога ли да използвам същите канали и средства за комуникация и връзка с БНП Париба Лични Финанси (телефони, e-mail, сайт)?
Да, можете да използвате без промяна всички канали за контакт с БНП Париба Лични Финанси - телефони, търговски обекти, офиси на компанията, сайт и публикуваните на него имейли за официална комуникация. Можете да намерите цялата контактна информация на линка: https://www.pbpf.bg/kontakti
Всички актуални данни за контакт с Пощенска Банка можете да намерите на корпоративния ни сайт в интернет: www.postbank.bg
- 6. Сигурност и дигитална комуникация
По време на и след сливането между двете институции е възможно да получите редица злонамерени съобщения от трети страни (фишинг и други подобни), които да ви приканват да въвеждате лични данни, имейл, телефонен номер, номера на карти или други действия, свързани с предоставянето на чувствителна информация.
Вашата сигурност e приоритет за нас.
Важно е да знаете, че сливането не изисква да въвеждате или актуализирате Ваши лични данни, нито да предоставяте данни за Ваши сметки, кредити или кредитни карти, за да продължите да ползвате услугите ни.
В случай, че получите такова искане или съобщение, съветваме Ви да не отваряте файлове и линкове в него и да не предоставяте исканата информация. За нас е важно да знаем повече за подобни опити за измама, затова ако получите подобни съобщения, моля да ни информирате като ги препратите на contacts@pbpf.bg.