В тазгодишното издание на събитието L'Observatoire бяха представени резултатите от проучването на тема "Ритейл в интересни времена: потребителите и цените". Събитието предостави поле за дискусия с нашите ключови партньори и заинтересовани страни, с които обсъдихме предизвикателствата и възможностите, които повдига тази важна тема.
Ангажиментът ни да разбираме променящите се нужди и предпочитания на нашите клиенти в България ни помага да подобряваме услугите си всеки ден. Изследванията, представени по време на събитието, подчертават значението на устойчивите практики и нарастващото търсене на стоки на ниски цени.
В БНП Париба Лични Финанси България осъзнаваме отговорността, която носим, за популяризирането на устойчивото развитие и предоставянето на възможност на нашите клиенти да вземат информирани финансови решения. Непрекъснато работим за интегриране на устойчиви практики в нашия бизнес и за предоставяне на иновативни финансови решения, които подкрепят едно по-устойчиво бъдеще.
Благодарим на нашите ключови партньори и медиите, които се присъединиха към нас на събитието. Очакваме с нетърпение да продължим разговора за устойчивостта и потреблението на стоки за създаването на по-добро бъдеще за всички. Повече за данните от проучването можете да прочетете на нашия блог.
Ангажиментът ни да разбираме променящите се нужди и предпочитания на нашите клиенти в България ни помага да подобряваме услугите си всеки ден. Изследванията, представени по време на събитието, подчертават значението на устойчивите практики и нарастващото търсене на стоки на ниски цени.
В БНП Париба Лични Финанси България осъзнаваме отговорността, която носим, за популяризирането на устойчивото развитие и предоставянето на възможност на нашите клиенти да вземат информирани финансови решения. Непрекъснато работим за интегриране на устойчиви практики в нашия бизнес и за предоставяне на иновативни финансови решения, които подкрепят едно по-устойчиво бъдеще.
Благодарим на нашите ключови партньори и медиите, които се присъединиха към нас на събитието. Очакваме с нетърпение да продължим разговора за устойчивостта и потреблението на стоки за създаването на по-добро бъдеще за всички. Повече за данните от проучването можете да прочетете на нашия блог.