„Когато клиентите ни са доволни, тогава и ние сме доволни“ – така Росен Гьоладжиев, Мениджър Проучвания в БНП Париба Лични Финанси, коментира резултатите от проучването на клиентската удовлетвореност през тази година.
Днес той ще ни разкаже повече за резултатите от изследването, и за връзката на клиентите с компанията.
Защо го правим?
За да сме сигурни, че клиентите ни получават най-доброто от нас, и че са доволни от взаимното ни партньорство, търсим постоянно тяхното мнение, отзиви и коментари. Целим да разберем какво мислят във всеки един момент от изживяването си с нас – с всеки един процес или услуга, която предлагаме.
Обратната връзка е много важна, но също така е важно тя да бъде актуална. Затова всяка година провеждаме няколко различи проучвания. За клиентската удовлетвореност правим измервания на всеки 6 месеца.
Последните и най-актуални данни са от интервютата, които проведохме сред повече от 1000 човека на възраст 18-74 години. Всички те са ползвали или в момента ползват някои от продуктите на компанията – потребителски кредит до 70 000 лева, кредит за покупка на стока на изплащане, както и застраховка към кредита или стоката им.
Какво показа проучването?
Над 90% от клиентите ни биха препоръчали компанията на своите близки и приятели. А както знаем, съветите от най-близките ни хора са най-ценни в днешното динамично време, наситено с многобройни предложения за избор на финансов продукт.
Освен това, над 70 % от тях биха се възползвали отново от услугите на БНП Париба Лични Финанси. Този признак на лоялност ни подсказва, че успяваме да заслужим доверието на потребителите, следвайки философията ни на „Взаимна отговорност. Взаимно доверие.“
Защо клиентите ни избират?
Знаем, че за ползвателите на кредитни услуги, от изключително значение са условията да бъдат прозрачни, а процесът да бъде лесен. За наша радост, успяваме да отговорим на тези изисквания на клиентите ни и те дават висока оценка на компанията в това отношение:
> Над 70% от анкетираните ни определят като прозрачна компания;
> За над 80% от участниците в проучването процесът на кандидатстване е много бърз и лесен;
> А близо 80% от тях смятат, че разнообразието от канали прави продуктите на компанията по-лесно достъпни.
Участниците в проучването посочват, че приятното изживяване, което имат по време на партньорството си с компанията, се дължи на приятелските съвети, които получават, на спазените обещания, на бързата реакция, и учтивото отношение.
Позитивните отзиви са висока оценка за работата ни и ни стимулират да продължаваме да разработваме решения в подкрепа на клиентите и партньорите ни.