Днес ще те срещнем с нашата колежка Лили Николова. Тя е Асистент Маркетинг и комуникации в БНП Париба Лични Финанси, България и ще ти разкаже какво означава отговорното кредитиране.
Доверието е основен фактор за изграждането на всеки един вид взаимоотношения.
Ето защо в БНП Париба Лични Финанси, България държим на своите клиенти, като им предлагаме ясни и фиксирани условия, лична финансова консултация при избора на кредит и по време на изплащането му.
Специално за всеки клиент се изготвя индивидуална оферта, която да отговаря най-добре на финансовото му състояние и моментни възможности. Процедурата по кредитиране е бърза и удобна, не се изискват поръчители, а клиентите дори имат възможност сами да избират размера на вноската си.
Всички тези предимства на кредитните продукти на компанията, в съчетание с доброто обслужване и консултация, печелят доверието на нашите клиенти. Това показват и проучванията, които компанията прави всяка година.
Ако трябва да говорим в цифри, то 1 300 000 клиента са се възползвали от нашите финансови продукти, а близо 610 000 от тях са се доверили на компанията и са ползвали продуктите повече от веднъж. Компанията е изградила стабилни партньорски отношения с над 2 600 фирми и предлага услугите си в близо 3 000 обекта, в това число и собствена клонова мрежа от 45 търговски офиси в цялата страна.
Компанията е част от френската група БНП Париба, която развива успешно дейност в 20 държави в цял свят, повече от 60 години. Това е допълнителна гаранция за сигурност, която клиентите получават.
Ето защо расте и процентът на удовлетворени клиенти. Голяма част от тях ни препоръчват на свои роднини и приятели като доверен партньор и кредитор.
Не е достатъчно обаче да бъдем кредитор. За нас е важно е да бъдем отговорен кредитор и да партнираме на нашите клиенти в осъществяването на техните планове. Финансовата стабилност и спокойствието е в основата на успеха на едно ефективно партньорство, каквото се стремим да поддържаме с всеки наш клиент. Това обаче не е едностранен процес, а зависи от компанията, от една страна, и от клиентите, от друга. Ние, като отговорен кредитор, предлагаме реални, ясни и достъпни кредитни продукти и очакваме коректно отношение от страна на нашите клиенти. Стремим се да разработваме конкурентни предложения, които да са съобразени с бюджета на домакинството, така че месечната вноска да не затруднява клиента. Предоставяме цялата информация по продуктите в ясна и проста форма, която е лесна за разбиране и оценка, за да може клиентът да направи информиран и отговорен избор.
Получените признания от клиенти и присъдените награди: през 2013 г. за иновативния „магазин за кредити” като най-добър финансов сайт в категория „Браншови награди за уеб – Финанси и застраховане” на конкурса „Български награди за уеб” и приза за компанията през месец юли 2012 г. за „Най-добра небанкова кредитна институция” за 2011 г. в класацията „Капитал 100” - са сред постиженията на компанията, които ни показват, че се движим в правилната посока.
Благодарим на всички наши клиенти за лоялността и коректността в отношенията, които поддържат нашето партньорство и ни стимулират да предлагаме и разработваме широка гама от кредитни продукти, които насърчават устойчивото и отговорно потребление.